اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهمجله خبری

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیر قانونی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به هیچ عنوان پروژه های نهضت ملی مسکن قابل انتقال و یا خرید و فروش نیست و خريداران مراقب باشند.

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه تاکنون گزارشی از تخلف فروش امتیازهای نهضت ملی مسکن به ما نرسیده است گفت: این واحدها هنوز برای بسیاری از متقاضیان مشخص نشده که امتیاز آنها قابل فروش باشد.

او ادامه داد: برخی از دلالان، واسطه گران و همچنین تعدادی از مشاوران املاک در قالب آگهی اقدام به خرید و فروش امتیازهای نهضت ملی مسکن می کنند که همین موضوع برای آنها گران تمام می شود و تخلف محسوب می شود.

محبت خواه بیان کرد: درحال حاضر سایت نهضت ملی مسکن برای ثبت نام متقاضیان در شهر ایوانکی باز است و متقاضیان می توانند به جای خرید امتیاز از این فرصت استفاده کنند و ما همواره اعلام کرده‌ایم که امتیازی در این دوره وجود ندارد و متقاضیانی که آورده خود را پرداخت کرده اند اراضی آنها مشخص شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار مناسب بوده و اراضی در تمامی استان تهران تامین شده و مشکلی از لحاظ پیشرفت پروژه در شهرهای که این پروژه ها کلید خورده است وجود ندارد‌.

او یادآور شد: سرعت پیشرفت پروژه ها خوب بوده و امیدوار هستیم با تکمیل هرچه زودتر آورده متقاضیان روند کار با سرعت بیشتری اجرایی شود.

براساس این گزارش همواره با کلید خوردن ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن برخی از دلالان و سوداگران سو استفاده کرده و اقدام به اعلام خرید و فروش امتیازهای مسکن ملی کرده بودند که در همان دوره این موضوع تکذیب و اعلام شد که این واحدها قابل انتقال به فرد دیگری و یا خرید و فروش نیست. اینبار هم پای مشاوران املاک به این موضوع باز شده که راه و شهرسازی استان تهران هشدارهای جدی به آنها داده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا