راه و شهرسازیمجله خبری

آزمون ورود به حرفه مهندسان دیماه برگزار می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم،دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده آزمون ورود به حرفه مهندسان در تمامی رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در هفت رشته معماری، شهرسازی، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، برق، ترافیک و نقشه‌برداری در روزهای 8 و 9 دی ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود. تاریخ شروع ثبت‌نام این آزمون ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، آزمون ورود به حرفه مهندسان شهریور امسال در 7 رشته مهندسی و در صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا، کاردان‌های فنی ساختمان در 6 رشته کاردانی، تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی، صلاحیت کارشناس ماده 27 در 7 رشته مهندسی و 2 آزمون فوق تخصصی «طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان» و «ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی» طی روزهای 16، 17 و 18 شهریور به طور همزمان در سراسر کشور  برگزار شد.

طبق اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان نتایج آزمون‌های شهریور، نیمه ماه جاری (آبان 1401) اعلام خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا