اجتماعی

لزوم اصلاح نقاط كور و فضاهای بی‌دفاع در عرشه برخی پل‌های عابر پیاده شهری 

به گزارش ساختمان آنلاین، شمس‌احسان اضافه کرد: بنابر بند 1 این مصوبه، ارائه گزارش آسيب شناسي وضع موجود پل‌های عابر پياده سطح شهر تهران به لحاظ وضعيت ايمني و ارائه لايحه اصلاحيه مصوبه سال 89 شورا تحت عنوان “نحوه نصب تابلوهاي تبليغاتي روي پل‌هاي هوايي در شهر تهران” به عنوان تکلیف قانونی در ظرف دو ماه ابلاغ شده که تاکنون عملیاتی نشده است.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس بند 2 این مصوبه، تدوين و ارائه برنامه عملياتي به شورا برای مناسب سازي و مكانيزه كردن پل‌هاي عابر پياده سطح شهر با لحاظ اولويت‌بندي بر اساس محل قرارگيري و ميزان تردد عبوري از آن ظرف مدت دو (2) ماه از تاريخ ابلاغ مصوبه تکلیف شده که هنوز به نتیجه لازم نرسیده است.
در این ادامه این تذکر شمس‌احسان بر لزوم اعمال مديريت هماهنگ در احداث و نگهداري پل‌هاي عابر پياده سطح شهر و تعيين وظايف و مسئوليت‌ها در سطح ستاد و مناطق برای اجرای این مصوبه و بهبود ايمني و ارتقاء امنيت و حذف فضاهاي بي‏‌دفاع روی برخی پل‌های عابر پیاده تاکید کرد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا