اجتماعی

لزوم گزارش معاون حمل و نقل شهرداری تهران در خصوص حل مشکلات سرویس مدارس استثنایی

علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان صد و چهل و یکمین جلسه رسمی شورا در تذکری گفت: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران دغدغه مشکلات شهروندان را دارند؛ در همین زمینه موضوع رسیدگی به وضعیت سرویس مدارس استثنایی در صحن شورای اسلامی شهر تهران در حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح شد.

به گزارش ساختمان آنلاین، وی افزود: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز قول دادند که به وضعیت سرویس مدارس استثنایی رسیدگی کنند و پیگیری هم کردند؛ اما ظاهرا مشکلات سرویس مدارس استثنایی به صورت کامل حل نشده است.

نادعلی افزود: در پی تماسی که با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران داشتم ایشان مطرح کردند که بخشی از مشکلات مالی سرویس مدارس استثنایی حل و پرداخت شده است ولی بخش قابل توجهی از مبلغ مالی عملا در اختیار شرکت های سرویس مدارس قرار می گیرد که عملا تامین مالی همه این مبالغ برای شهرداری تهران امکان پذیر نیست و مدارس و خانواده های محترم در این خصوص متحمل رنج می شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران می‌خواهم که طی گزارش در صحن شورای اسلامی شهر تهران عملکرد خود را در زمینه حل مشکل سرویس مدارس استثنایی ارائه دهند تا خانواده های محترم از حل کامل مشکلاتشان مطلع شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا