اجتماعی

اژه‌ای: قوه قضائیه در مسئله معیشت مردم کمک حال دولت است

رئیس قوه قضائیه گفت: دغدغه امروز دولت مسأله معیشت مردم است و همه توان خود را بکار می برد و قوه قضائیه هم هر جا نیاز باشد کمک حال آنان است.

به گزارش ساختمان آنلاین، در اغتشاشات نیمه دوم‌سال گذشته دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌ها در داخل، کشور را به هم بریزد و به زعم باطل خود، برخی مناطق کشور را تجزیه کند و فشار امنیتی بر مردم ما وارد آورد، اما با هوشیاری مردم و دستگاه‌های مسئول، توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.

امروز در گام دوم انقلاب، ما مسؤولان و کارکنان نظام وظیفه سنگینی را بر دوش داریم و باید دِین مان را به شهدا ادا کنیم، تصریح کرد: امروز دشمن نه تنها با جنگ نرم و سخت و دیگر جنگ ها بلکه با جنگ ترکیبی به میدان آمده است و هدف شان لکه دار کردن دین است.

رئیس‌جمهور محترم تمام توان خود را در داخل و خارج به کار بسته تا مسائل و مشکلات اقتصادی را علاج کند؛ قوه قضاییه نیز در این مسیر نهایت تلاش و مساعدت خود را انجام خواهد داد؛ من و آیت‌الله رئیسی بیش از ۴۰ سال است که دوستی و برادری داریم؛ اگر هیچکدام از این‌ها نبود نیز امروز وظیفه خود می‌دانستم تا برای تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است، با تمام توان به دولت و شخص رئیس‌جمهور کمک کنم؛ دشمن می‌خواهد میان قوا و رؤسای قوا، اتحاد و انسجام وجود نداشته باشد که البته کور خوانده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا