اجتماعی

با کمک مسئولان قضایی گلستان توانستیم نهاده‌های دامی را از ۲ استان ترخیص کنیم

فرج الهی، مدیرعامل شرکت صنایع زنجیره‌ای مرغ تخم‌گذار کاسپین طلایی چیکا با اشاره به کمک دادگستری استان گلستان برای خرید نهاده‌های دامی شرکت از دو استان همدان و خوزستان بیان کرد: با کمک دستگاه قضایی توانستیم، نهاده‌های دامی مورد نیاز شرکت را که در همدان به حد امحا رسیده بودند ترخیص کنیم.

به گزارش ساختمان آنلاین، وی افزود: با هماهنگی‌هایی که رئیس کل دادگستری استان گلستان با روسای دادگستری استان‌های همدان و خوزستان انجام داد، توانستیم ذرت مورد نیاز که در انبار‌های استان همدان نگهداری می‌شود و کنجاله سویا که در بندر امام خمینی (ره) که وجود داشت را خریداری کنیم.

مدیرعامل شرکت صنایع زنجیره‌ای مرغ تخم‌گذار کاسپین طلایی چیکا عنوان کرد: در حال حاضر ذرت‌های خریداری شده از استان همدان به شرکت وارد شده است و کنجاله سویا‌های خریداری شده از استان خوزستان نیز در حال بارگیری هستند.

وی تاکید کرد: شرکت چیکا در شهرستان گنبدکاووس با حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نیروی کار مستقیم، ۲۰ درصد تخم مرغ کشور را تولید می‌کند.

فرج الهی تصریح کرد: با نهاده‌هایی که با کمک دستگاه قضایی گلستان تحویل گرفتیم، می‌توانیم ظرفیت تولید شرکت را تا ۲۵ درصد افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت صنایع زنجیره‌ای مرغ تخم‌گذار کاسپین طلایی چیکا بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید روزانه شرکت ۲۲۰ تن تخم مرغ است که با افزایش تولید و ظرف مدت ۱۸ ماه، حجم تولید به ۴۴۰ تن می‌رسد.

فرج الهی گفت: از همراهی، کمک و تلاش‌های مسئولان دادگستری استان گلستان تشکر می‌کنم، چراکه همیشه یار و یاور تولیدکنندگان هستند و از این همراهی‌شان قوت قلب می‌گیریم.

وی افزود: مسئولان استان گلستان نیز کمک زیادی به توسعه شرکت کرده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا