اجتماعی

تاکید بر لزوم حل برخی از مشکلات موزه هنرهای معاصر توسط شهرداری تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید چهارشنبه‌های فرهنگی منطقه ۶ تهران بر لزوم حل مشکلات موزه هنرهای معاصر تاکید کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین، دوازدهمین طرح چهارشنبه‌های فرهنگی توسط علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۶ شهرداری تهران دنبال شدکه در این بازدید رضا محمدی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.
بر اساس این گزارش در این بازدید علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ابتدا در  مزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان شرافت حضور یافت و با جمعی از اساتید این دانشگاه به مناسبت روز معلم دیدار و گفتگو کرد.

سپس نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از فرهنگستان هنر و بخش های نمایشگاهی این فرهنگستان اظهار کرد: نمایشگاهی از آثار معلمان هنر شهر تهران در این فرهنگستان برگزار شد که اتفاق بسیار خوبی بود.
وی با اشاره به ایجاد گذر هنر گفت: این گذر قرار است در منطقه ۶ شهر تهران ایجاد شود و در تلاش هستیم این موضوع هرچه سریع تر و در طول ماه‌های آینده افتتاح شود.

در ادامه نادعلی ضمن  بازدید از روند ساخت همراه سرای پناه گفت: مجموعه همراه سرای پناه با سرعت در حال تکمیل است و با توجه به وجود چند بیمارستان در منطقه ۶ تهران تکمیل این پروژه می تواند کمک خوبی به این منطقه باشد.
وی افزود: وجود برخی از بیمارستان ها در منطقه ۶ بسیاری از هموطنانمان به شهر تهران مراجعه می کنند که همراهان این بیماران نیازمند اسکان هستند که ساخت همراه سراها می تواند برای اسکان همراهان بیماران کمک شایانی باشد.
نادعلی ادامه داد: همراه سرای پناه چهار طبقه داشته و ظرفیت اسکان ۱۱۰ نفر را دارد و با تجهیزات کامل افتتاح خواهد شد.
در ادامه رضا محمدی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران گفت: با کمک خیرین و مدیریت شهری تهران همراه سرای پناه در حال تکمیل و بازگشایی است؛ این همراه سرا از سال ۹۵ در حال ساخت است و زمین و پروانه ساخت توسط شهرداری تهران صورت کرفته و عمده هزینه توسط خیرین صورت گرفت.
وی افزود: شهرداری منطقه ۶ تهران با کمک خیرین ۴ همراه سرا را ساخته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از موزه هنرهای معاصر و از مدرسه استثنایی باغچه‌بان بازدید کرد و ادامه داد: با توجه به جلسه مشترک با مدیران موزه هنرهای معاصر داشتیم بنا بر این شد مشکلات موزه های هنرهای معاصر توسط شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران پیگیری شود.
نادعلی همچنین عملکرد شهرداری منطقه ۶ در زمینه های فرهنگی را موفق دانست.
وی افزود: یکی از مشکلات موجود در موزه هنرهای معاصر بحث پارکینگ بود که مقرر شد این موضوع پیگیری و حل شود؛ همچنین خانه موزه باغچه‌بان مرمت و بازسازی خواهد و این موضوع را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.
همچنین در ادامه طرح چهارشنبه های فرهنگی نادعلی با معاونان و مدیران منطقه ۶ شهرداری تهران و نخبگان فرهنگی این منطقه با رویکرد فرهنگی گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با خانواده شهید گودرزی از شهدا دقاع مقدس دیدار و گفتگو کرد و سپس در مسجد جلیلی خیابان ایرانشهر منطقه ۶ تهران حضور پیدا کرد و با شهروندان این منطقه دیدار کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا