اجتماعی

سردار هادیانفر تاکید کرد؛ ترور خصمانه کوردلان پلیس راه خاش را بی جواب نخواهیم گذاشت

سردار سید کمال هادیانفر ریس پلیس راهور فراجا در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر چهار شهید پلیس راه خاش ابتدا این مسیبت بزرگ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، همکاران فرماندهی فراجا و خانواده های معزز چهار شهید والامقام که جان خودشان را برای امنیت راههای کشور فدا کردند تسلیت گفته و افزود: در تمامی عرصه ها و زمان ها مسئولیت حفاظت از آرامش و امنیت راههای سراسر کشور و تمامی شهرهایمان بر عهده پلیس راهور بوده است و با افتخار میگوییم تابدین لحظه لحظه نیز ۴۴ شهید را تقدیم درخت تنومند انقلاب اسلامی کرده ایم.

به گزارش ساختمان آنلاین، رییس پلیس راهور فراجا دشمنی دیرینه و خصمانه عده ای معدود در سراسر جهان را نسبت به اسلام را یاد اور شده و گفت: این دشمنان فرو مایه به طرق های مختلفی مانند آتش زدن و حتک حرمت به صاحت مقدس قرآن، ایجاد یأس و نا امیدی در دل جوانان وطن و یک روز هم با برداشتن صلاح فریب دیگران را خورده و به دل انسانهای بیگناهی حمله ور میشوند که تنها وظیفه شان نظم و امنیت جاده بوده است.

سردار هادیانفر وظیفه نیروهای پلیس راه را حفظ امینیت و آرامش مردم در راه های کشور دانسه و تاکید کرد: همکاران شهید پلیس راه خاش در حین گشت زنی و انجام وظیفه بودند که تروریست ها به بهانه امدادخواهی نزدیک خودروی این عزیزان شده و در یک لحظه شروع به تیراندازی میکنند که متاسفانه بر اثر ان نیز همکاران عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل می شوند.

ریس پلیس راهور فراجا در پایان خاطر نشان کرد این گونه توئطه‌ها از سوی دشمنان این مرز و بوم به طور کامل با برکت حضور و فرماندهی مقام معظم رهبری و تلاش تمامی دستگاههای امنیتی و قضایی به سرعت هرچه تمام تر خنثی و انان را به سزای اعمالشان خواهیم رساند به گونه ای که صدای آن به گوش مردم و تمامی جهان خواهد رسید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا