اجتماعی

از شناسایی و رفع نقاط ناامن و بحرانی در اطراف مدارس تا توزیع کامل لوازم التحریر

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سيد مهدي صباغ با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در قالب طرح سلام مدرسه افزود: آیین بازگشایی مدارس منطقه 15 در 2 مدرسه مقاطع ابتدايي و متوسطه در قالب چهار محورآیین بازگشایی، آموزشی، حمایتی و گردشگری برگزار می شود.
او به تشريح مجموعه برنامه هاي فرهنگي پرداخت و گفت: برگزاری تورهای تهرانگردی با محوریت دانش آموزان، برگزاری تور فتوواک ، برگزاری نمایشگاه عکس از جاذبه های گردشگری منطقه در هفته تهران توسط دانش آموزان، توزیع 400 پک کامل لوازم التحریر ویژه کودکان تحت حمایت پرتو (کودکان کار و بازمانده ازتحصیل )، توزیع 50 جفت کفش و لباس فرم ویژه دانش آموزان نیازمند وکودکان کار و شناسایی نقاط نا امن و بحرانی در اطراف مدارس سطح منطقه از نظر تجمع کارتن خواب ها و معتادین و استقرار واحد گشت با هماهنگی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از جمله اين اقدامات خواهد بود.
صباغ اضافه کرد: برگزاری مراسم جشنی برای 300 نفر از دانش آموزان نیازمند (محله های شوش و اتابک)، برگزاری کمیته محلی و منطقه ای هماهنگی برنامه های استقبال از مهر با حضور مسئولان منطقه اي، برگزاری دوره های آموزشی سلامت محور در 20مدرسه دخترانه و پسرانه متوسط اول و دوم، اجرای نمایش میدانی در 4 مدرسه سطح منطقه و برگزاری زنگ تحرک در مدارس سطح منطقه از ساير فعاليت هاي فرهنگي در طرح استقبال از مهر است.
شهردار منطقه در پايان گفت: تمامي همکاران در معاونتهاي مختلف مديريت شهري همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد به صورت شبانه روزي پاي کار هستند تا مدارس و مجموعه آموزشي پس از 2 سال همه گيري کرونا بتوانند بهترين خدمات را به دانش آموزان و علم آمو زان ارائه کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا