اجتماعی

اختصاص اقلام خوراکی و پوشاک به ارزش ۱۰ میلیارد تومان به زلزله‌زدگان خوی با ورود دادگستری آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تخصیص اقلام خوراکی و پوشاک به ارزش ده میلیارد تومان به زلزله‌زدگان شهرستان خوی با ورود دستگاه قضایی و صدور دستورات قضایی لازم خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه؛ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تخصیص اقلام خوراکی و پوشاک به ارزش ده میلیارد تومان پوشاک به زلزله‌زدگان شهرستان خوی با ورود دستگاه قضایی و صدور دستورات قضایی لازم خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: با مساعدت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور و استان و با صدور دستورات قضایی لازم اقلام خوراکی و پوشاک به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد تومان از انبارهای این سازمان در اختیار مجموعه محرومیت‌زدایی سپاه استان قرار گرفت.

وی افزود: این اقلام توسط مجموعه محرومیت‌زدایی سپاه استان در بین زلزله‌زدگان و خسارت‌دیدگان زلزله اخیر خوی توزیع و در اختیار مردم عزیز این شهرستان قرار خواهد گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا