اجتماعی

برخی جوان‌های دهه 80 ما را قبول ندارند/در اعتراضی که نسبت به ما وجود دارد،سهیم هستیم/باید تحول را بپذیریم

به گزارش ساختمان آنلاین:  او ادامه داد: در متن توییت شما آمده است که؛« بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.»

امانی اضافه کرد: من از وزاری دیگه چنین اظهار نظری ندیدم و از مسوولان فرهنگی هم که اظهار نظر کرده بودند، مشابه این توییت شما ندیدم. اینکه چنین جامع به عمق تحولات اجتماعی پرداخته شود و برخی از جوانان دهه 80 که ما را قبول ندارد. که این موضوع ناشی از اساس دین و کارکرد انقلاب نیست بلکه ناشی از ناکارآمدی نظام‌های فرهنگی و رسانه‌ای ما است.

او خطاب به ضرغامی گفت: شما خود سالها مدیر بزرگ‌ترین کارتل رسانه‌ای کشور یعنی صدا و سیما بودید. ما در اعتراضی که نسبت به ما وجود دارد سهیم هستیم و وقت آن است که تحول را بپذیریم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا