اجتماعی

پیگیری مشکلات روستا‌های تابعه بخش کن در حریم تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدیدی ۱۲ ساعته از روستا‌های بخش کن در حریم تهران، مشکلات اهالی این روستا‌ها را رصد کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه بخشدار و جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی  روستا‌های کن و سولقان و جمعی از مدیران ارشد شهرداری مناطق ۲۲ و ۵ تهران برای رسیدگی به وضع روستا‌های تابعه سولقان در حریم شهر تهران، از روستا‌های سنگان پایین، کیگا، روستای سولقان و کشان علیا بازدید و مشکلات اهالی این روستا‌ها را بررسی کرد.

علیرضا نادعلی در این بازدید همچنین پای صحبت اهالی روستا‌های بخش کن نشست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این بازدید گفت: برای خدمت رسانی بهتر به اهالی روستا‌های بخش کن در شورای شهرستان تهران تصمیم بر این شد تا بازدید میدانی از مشکلات این بخش داشته باشیم تا بتوانیم از نزدیک برخی از مسائل را بررسی کنیم و جمع بندی نهایی مشکلات را انجام دهیم.

علیرضا نادعلی افزود: با توجه به اینکه در ضوابط مشخص شده تلاش بر این بوده است که بافت روستایی در این بخش از بین نرود، اما متاسفانه مشاهدات نشان می‌دهد زندگی اصلی روستایی در برخی از روستا‌های بخش کن حفظ نشده و در برخی از موارد شاهد هستیم زراعت و باغداری به علت برخی از قوانین دچار مشکلاتی شده است.

توجه به رونق گردشگری در کن

عضو شورای اسلامی شهرستان‌های تهران بر توجه به رونق گردشگری در روستا‌های بخش کن تاکید کرد و گفت: با توجه به طبیعت و دسترس پذیری مناسب  و نزدیکی به پایتخت امکان جذب گردشگر در این بخش وجود دارد، اما امکانات لازم برای جذب گردشگر در بخش کن دچار مشکلاتی شده است که در شورای شهرستان تهران این موضوعات به صورت جدی پیگیری می‌شود.

علیرضا نادعلی افزود: همکاری منطقه ۵، ۲۲ و اداره کل حریم شهرداری تهران و همچنین دیگر دستگاه‌های خدمات رسان در بخش کن می‌تواند در رونق گردشگری در منطقه روستایی کن و سولقان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان برای حل مشکلات کن

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: در شورای شهرستان تهران به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و سعی خواهیم کرد تمام دستگاه‌های مربوط را برای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستا‌های سولقان مشارکت دهیم تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود،   نکته مثبت این است که همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری تهران برای حل مشکلات بخش کن اعلام آمادگی کردند.

عضو شورای اسلامی شهرستان‌های تهران با تاکید بر ادامه بازدید‌های میدانی برای رسیدگی به مشکلات بخش کن گفت: با بخشدار کن صحبت‌های زیادی برای حل مشکلات روستا‌های کن و سولقان داشتیم و سعی خواهیم کرد ماهانه از روند خدمت رسانی به اهالی کن و سولقان بازدید میدانی کنیم.

علیرضا نادعلی افزود: شورای شهرستان‌های تهران به حل معضلات موجود در بخش کن توجه ویژه دارد و بنده به عنوان عضو شورای شهرستان تهران، گزارش‌های کارشناسی را در این خصوص آماده خواهم کرد تا بتوانیم هرچه سریعتر به حل مشکلات این بخش درحوزه‌های مختلف کمک کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعارض بین دستگاه‌های مختلف در بخش کن گفت: دستگاه‌های مرتبط با حریم تهران با یک همکاری مناسب می‌توانند با توجه به مدل حکمرانی انقلاب اسلامی خدمت رسانی بهتری به بخش کن داشته باشند؛ بنابراین در این خصوص جلسه‌ای داشتیم و مقرر شد کار کارشناسی برای حل مشکلات روستا‌های کن انجام شود.

علیرضا نادعلی افزود: شهرداری تهران به صورت جدی برای حل مشکلات بخش کن اعلام آمادگی کرد و امیدواریم در ماه‌های آینده اقدامات خوبی برای حل معضلات و مشکلات بخش شاهد باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران و عضو شورای شهرستان‌های تهران همچنین با حضور در مسجد جامع بخش کن در جمع اهالی روستا‌های کن حضور یافت و با اهالی این روستا‌ها درخصوص حل مشکلات و معضلات موجود گفتگو کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا