اجتماعی

شرفی؛ آماده‌باش هزار و ۱۰۰ نیروی پسماند همزمان با برگزاری نماز عید فطر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به مناسبت عید فطر و به منظور پاکسازی مصلی، ۱۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.

به گزارش ساختمان آنلاین، رضا شرفی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: برای حفظ پاکیزگی مصلی امام خمینی(ره) و خیابان‌های اطراف این مجموعه، ۱۱۰۰ نیروی انسانی به مناسبت عید سعید فطر به منظور پاکسازی پسماند خشک و خدمات شهری در محل مستقر خواهند شد.
شرفی افزود: همچنین به ترتیب ۱۴۰ و ۶۰ دستگاه خودرو جمع‌آوری زباله و خاک در محل قبل از ساعت ۴ صبح در ۳ نقطه مستقر می‌شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری زباله‌های احتمالی یک تن کیسه زباله میان نیروهای انسانی توزیع شده است. قابل ذکر است باتوجه به اینکه یک سری نقاط فاقد پوشش موکت است و شهروندان از روزنامه و زیراندازهای شخصی استفاده می‌کنند، خواهشمندیم که روزنامه‌های باطله را در محیط رها نکنند و در کیسه‌های زباله و یا نقاط مربوطه قرار بدهند.
وی با بیان اینکه سازمان مدیرت پسماند ۵۵ موکب و چایخانه در داخل مصلی و اطراف ایستگاه‌های مترو شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) برپا کرده است، گفت: نیروهای انسانی سازمان پسماند در این سه نقطه در حین برگزاری مراسم به جمع‌آوری زباله‌های حاصل از موکب‌ها مشغول هستند.
شرفی عنوان کرد: به منظور حفظ پاکیزگی محیط زیست و کمک به نیروهای انسانی از شهروندان خواهشمندیم که زباله‌های یکبار مصرف خود را در نقاط پیش‌بینی شده قرار بدهند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا