اجتماعی

عرضه املاک شهرداری در بورس، زمینه تحقق منابع غیرنقد را فراهم می‌کند

به گزارش ساختمان آنلاین: علیرضا نادعلی  با اشاره به عرضه املاک و مستغلات شهرداری تهران در بورس اظهار کرد: در مجموع اینکه با چنین اقدامی، ما با آنچه موجودی و املاک شهرداری است، روبه‌رو می‌شویم، اتفاق خوبی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر ایجاد شفافیت در شهرداری با این اقدام یادآور شد: عرضه املاک در بورس، می‌تواند زمینه را برای نظارت برای عملکرد فراهم کند که در شفافیت‌سازی مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی، بورس را پر رونق‌تر می‌کند، تصریح کرد: عرضه املاک و مستغلات در بورس، اجازه می دهد که همه در توسعه و آبادانی شهر سهیم باشند و زمینه تحقق منابع غیرنقد نیز فراهم شود.

نادعلی تأکید کرد: در مجموع، این اقدام اتفاق مثبتی بوده و می تواند شروع خوبی برای شفافیت باشد که باید در شهرداری تهران مرحله به مرحله اتفاق بیفتد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا