مجلس و ارگان هامجله خبری

ایتام گلستانی صاحب‌خانه می‌شوند

به گزارش ساختمان آنلاین: سیدمحمد حسینی در ادامه گفت: ساخت مسکن برای اقشار محروم و نیازمند در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد و جزو اولویت‌های ما است.

وی گفت: در سال‌های اخیر در زمینه تأمین مسکن محرومان اقدامات خوبی انجام شده و سال گذشته نیز ساخت سه هزار واحد آغاز شد که تاکنون 2 هزار و 500 واحد مسکونی محرومان در استان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان افزود: 500 واحد مسکونی دیگر نیز در مراحل نهایی ساخت قرار دارند و اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح خواهند شد.

وی بیان داشت: علاوه براین پنج هزار و 489 واحد مسکونی نیز با پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض امسال در استان ساخته شده است.

حسینی با اشاره به ساخت مسکن ویژه ایتام گفت: در راستای تفاهم نامه بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت 2 هزار واحد مسکونی ویژه ایتام در کشور آغاز شد که 71 واحد سهم استان گلستان است.

وی افزود: در این طرح 50 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 50 میلیون تومان هم در قالب تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان اظهار داشت: همچنین در قالب تفاهم نامه بین بنیاد مسکن، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در کشور 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان پیش بینی شد که در این طرح 80 میلیون تومان بلاعوض و 50 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان امداد پرداخت خواهد شد.

وی گفت: در دو سال اخیر حدود 22 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان گلستان ساخته شد و در حال حاضر حدود 110 هزار واحد مسکونی غیرمقاوم و کم دوام در روستاهای استان وجود دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا