مجلس و ارگان هامجله خبری

کیفیت ساخت و ساز نباید فدای کمیت شود

به گزارش ساختمان آنلاین:  مهرداد سلطانی در جلسه مدیران حوزه حمل و نقل استان افزود: اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان انجام شده است و باید ساخت و ساز مسکن در این استان با قوت بیشتری تداوم یابد.

وی با بیان اینکه کمیت تولید مسکن در سال‌های گذشته در سطح استان زنجان مطلوب بوده است، یادآوری کرد: عقب ماندگی سالهای گذشته در حوزه مسکن در حال حاضر با برنامه ریزی های راه و شهرسازی جبران می شود و شاهد اجرای پروژه‌هایی در ساخت و ساز مسکن هستیم.

معاون عمرانی استاندار زنجان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در اداره کل راه و شهرسازی استان از ظرفیت مهندسان و پیمانکاران توانمند، ماهر و متخصص در اجرای پروژه های مسکن استفاده شده است و این یک اقدام مهمی به شمار می رود که از همه ظرفیت ها برای ارتقای تولید مسکن استفاده می شود.

سلطانی با بیان اینکه کیفیت ساخت و ساز مسکن نباید فدای سرعت و کمیت شود، تاکید کرد: ساخت و ساز مسکن باید درست و با طراحی های مناسب و برنامه ریزی شده، باشد.

وی ادامه داد: باید واحدهای مسکونی با کیفیت در شان مردم این استان احداث و به فضاها و کیفیت ساخت و ساز توجه شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد: کاستی هایی که در طراحی و ایجاد فضاهای شهری در حوزه مسکن طی سال های گذشته بوده در پروژه های مسکن مورد توجه قرار گیرد و واحدی با دوام و با کیفیت به مردم تحویل داده شود.

در حال حاضر در سطح استان زنجان بیش از ۲۶ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در دست ساخت است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا