اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازارمجله خبری

عدم تامین زیرساخت در شهرها باعث تکرار سرنوشت مسکن مهر می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تامین نشدن زیرساخت‌ها در شهرهای مختلف خود باعث می شود که مشکلات مسکن مهر دامن‌گیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین، با بیان اینکه ترکیب پیشنهادی طرح نهضت ملی مسکن در قالب ویلایی سازی که توسط رئیس جمهور دستور داده بسیار خوب است گفت: اجرای این طرح بسیار خوب است به شرطی که زیرساخت‌های آن فراهم باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: در حال حاضر شاهد پیشرفت خوب پروژه های عمرانی و نهضت ملی مسکن هستیم اما برای اجرایی شدن طرح ویلایی سازی باید زیرساخت های آن مهیا باشد که البته این زیرساخت ها در شهرهای کوچک فراهم شده اما در کلان شهرها باید علاوه بر زمین زیرساخت ها هم مهیا باشد.

او با اشاره به اینکه در بسیاری از شهرهای کوچک متقاضیان برای ساخت مسکن به صورت ویلایی و یک طبقه استقبال می کنند افزود: در شهرهای بزرگ هم متقاضی وجود دارد ولی به شرط آنکه زیرساخت های آن فراهم باشد و دولت هم بتواند هزینه های تامین زیر ساخت را بدهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: عدم وجود زیر‌ساخت خود باعث می شود که مشکلات مسکن مهر دامن گیر پروژه های نهضت ملی مسکن شود بنابراین باید زیر ساخت ها در تمامی بخش ها فراهم باشد.

یوسفی بیان کرد: در شهرهای کوچک و روستاها طرح های هادی اجرایی شده اما عدم بازنگری در این طرح ها باعث شده که این زیرساخت‌ها هم از بین برود بنابراین برای تقویت در این بخش باید تمامی زیر ساخت‌ها فراهم باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا