بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

وعده تحویل مسکن مهر چالوس تمامی ندارد

به گزارش ساختمان آنلاین:   پروژه مسکن مهر در برخی از شهرهای استان مازندران خیلی زود کلید خورد و خیلی زود هم به سرانجام رسید اما در برخی از شهرها شاهد مشکلاتی در افتتاح این پروژه‌ها هستیم که امیدواریم با همراهی مسؤولان شاهد خانه‌دار شدن متقاضیان این واحدهای مسکن مهر در سطح استان باشیم.

سیدعباس رهگشا معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در این‌باره اظهار کرد: در این زمینه پاسخ‌های متفاوت برای متقاضیان مختلف وجود دارد که اگر نام یا شماره ملی متقاضی اعلام شود می‌توان آخرین شرایط و دلایل و وضعیت را پیگیری و اعلام کرد.

وی بیان کرد: اگر متقاضیان مسکن مهر به‌موقع سهم آورده خود را پرداخت می‌کردند، پیمانکار کار را متوقف، از ما شکایت و ما را محکوم نمی‌کرد و باقیمانده واحدها هم مشابه سایر پروژه‌های مسکن مهر به‌موقع اتمام و تحویل می‌شد.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران افزود: در بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر استان به‌دلیل همراهی خوب متقاضیان تحویل واحدها با آورده کمتر از ۱۰ میلیون تومان انجام شد.

رهگشا با اعلام اینکه با تطویل زمان اجرا و افزایش هزینه‌های ساخت، مشکل برای سازنده و متقاضی مضاعف می‌شود، تصریح کرد: با این وجود انتظار همکاری و همراهی از متقاضیان در تامین آورده و تسریع در فرایند تحویل وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: معرفی متقاضی جهت تقسیط تسهیلات در راستای کاهش سود دوران مشارکت و حمایت از ایشان و با موافقت آنها انجام شد ولی با این وجود با توجه به شرایط افزایش قیمت‌ها ضرورت تسریع تکمیل سهم آورده اعضا و رفع بهانه سازندگان در تکمیل و تحویل واحدها وجود دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. یک ساله وعده تحویل و اتمام میده هر ماه تمدید میکنه فردا تو هم برکنار میشی با عده هات میری

  2. شما آگه برای تسهیلات به نفع متقاضیان میخواستید عمل کنی وام 45 ملیونی رو بانک 65 ملیون حساب نمیکرد مثل 155 واحدی که 10 ساله پیش تحویل داده شده اول ساختمان را تمام و تحویل میدانید یک ساله بعد قسط شروع میکردید.

  3. اقای رهگشا و مسولین اگر تا ریخ ثبت نام، تاریخ تکمیل موجودی و تاریخ قرعه کشی بلوکها 17 و 18 زرین بنا را با بلوک های 5، 6. به بعد را مقایسه کنند میبینند چه پارتی بازی با متقاضیان راه انداختن متقاضیان بلوک های 17 18 از بلوک های 5یا 6 به بعد، آورده و قرعه کشی زودتری داشتند ولی الان از نظر ظاهری ساختمان عقب تر و از کار کردن خبری نیست. کل پول را دادیم وقسط هم میدهیم اما ساختمان تمام نشده

  4. چه تعیین تکلیفی عرضه داشتی مسکن مهر فرج آباد چالوس به 90 درصد کار رسیده بود تحویل میدادی میرفتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا