راه و شهرسازیمجله خبری

دماوند قربانی ویلاسازی

به گزارش ساختمان آنلاین:   علیرضا طاهری نسب ظهر پنج شنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار آبعلی اظهار داشت: مدیر موفق باید درآمد پایدار، مدیریت درآمد، مدیریت هزینه و نیز مدیریت کارفرمایی و نظارت را همراه داشته باشد.

طاهری نسب با بیان اینکه دیگر تراکم فروشی و ساخت و سازهای غیرمجاز و… برای تأمین درآمد شهرداری قابلیت پاسخگویی به مسائل را ندارد گفت: شورای شهر و شهرداری باید بخش نظارتی خود را تقویت کنند و وقتی شهردار انتخاب می‌شود دلیلی ندارد که در امور مربوط به شهرداری دخالت صورت گیرد.

مدیرکل امور شهری و روستایی استاندار تهران بیان داشت: درآمد پایدار باید در اولویت کاری مجموعه شهرداری آبسرد قرار گیرد، ساخت وسازهای غیرمجاز در منطقه دماوند بیداد می‌کند و گزارشات متعددی در این رابطه می‌رسد که نشان از عدم نظارت مجموعه مدیریت شهری در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز است.

وی عنوان داشت: نباید مجموعه مدیریت شهری به سمت و سویی حرکت کند که درآمدهای جانبی خود را از طریق مذکور کسب کند و باید اعلام کنیم که طی سنوات گذشته در آبسرد شرایط خوبی نداشتیم که این شرایط منجر به دستگیری‌هایی شد لذا درآمد پایدار باید از اولویت‌های شهرداری آبسرد باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا