صنایع ساختمانیمجله خبری

تولید سیمان در بوشهر افزایش یافته است

به گزارش ساختمان آنلاین:  سید حسین حسینی در ادامه گفت: در راستای رفع کمبود سیمان در بازار استان بوشهر تلاش‌های زیادی صورت گرفته است تا نیازهای مردم تأمین شود.

وی به مشکلات کارخانجات تولید سیمان در تأمین گاز و برق مورد نیاز اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد رفع این مشکلات هستیم و تولید سیمان در استان افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: برای افزایش تولید در کارخانه‌های سیمان استان تلاش خوبی صورت گرفته و مشکلات این کارخانه‌ها در حال رفع است تا به بیشترین میزان تولید برسند.

وی گفت: تولید روزانه پنج هزار تن سیمان طی روزهای آینده باعث خواهد شد تا نیازهای مردم به سیمان تأمین شود و شاهد ثبات در سطح بازار باشیم.

حسینی از نظارت مستمر و مستقیم بر نحوه توزیع سیمان در بازار استان خبر داد و افزود: سیمان پاکتی با قیمت ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان در سطح استان توزیع خواهد شد.

تأمین روغن در بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تأمین روغن مورد نیاز در استان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا نیازهای استان به روغن تأمین و این کالا نیز به مردم برسد.

حسینی تصریح کرد: طی روزهای گذشته شاهد کمبود روغن در بازار بودیم که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بود و با تلاش‌های صورت گرفته بیش از نیاز استان، تخصیص داشته‌ایم.

وی سهم تأمین نیاز روغن استان بوشهر را دو هزار و ۹۴ تن روغن عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری انجام شده ۷۸۶ تن مازاد بر سهمیه نیز اختصاص یافت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا