راه و شهرسازیمجله خبری

وام ۶ درصد نهضت ملی مسکن تهران پرداخت شد

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به امضای قرارداد 53 هزار و 214 واحد مسکن نهضت ملی خودمالکی در شهر تهران و سایر شهرهای استان، اظهار کرد: از این تعداد تاکنون به 3292 واحد نهضت ملی مسکن تسهیلات پرداخت شده است.

وی یادآور شد: این تسهیلات در تهران و 48 شهر استان به ترتیب میزان 450 و 300 میلیون تومان مختص هر واحد انجام شده و در 4 سال دولت مردمی سیزدهم پرداخت می‌شود.

وی مجموع پیشرفت پروژه‌های خود مالکی استان را 53 درصد اعلام کرد و گفت: از سازندگان و انبوه سازان می‌خواهیم از فرصت تسهیلات مسکن ملی بهره برده و به این طرح بزرگ بپیوندند.

محبت خواه پلاک‌های واقع در بافت‌های فرسوده را مستعد ساخت و سازهای بسیار مناسب در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و یاد آور شد: در این بافت‌ها شرایط تخفیف بسیار خوبی نیز توسط شهرداری، نظام مهندسی و دستگاه‌های خدمات رسان اعمال می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من یه زن سرپرست خانواده هستم از سال ۹۰ تمام پس انداز و کلی قرض این واحد را خریداری کردم زون۲ فاز ۱۱ پردیس نمیدانستم اولویت اول زون ۵ و ۴ و ۱ میباشد به ما در مدرسه گفته بودند اول ۱ بعد ۲ ولی حالا کلک کثیفی خوردم و آن اینکه هنوز بعد از ۱۲ سال مستاجری و با ۵۲ سال سن هنوز خانه دار نشده ام مگر من تا کی زنده ام خانه بدوش مستاجر بدن لرزه هر سال که چقدر صاحبخانه اضافه می کند سفره ام کوچک ولی جیب صاحبخانه پر…. من که دولت را نمیبخشم شما رو نمیدانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا