راه و شهرسازیمجله خبری

تحویل هفت هزار واحد مسکن مهر در پرند تا پایان سال

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، علیرضا جعفری در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر جدید پرند از تکمیل و واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در کشور خبر داد و افزود: در شهر جدید پرند نیز تا پایان سال جاری هفت هزار واحد مسکن مهر تکمیل و واگذار می شود.

وی گفت: ما بر اساس تعهدات در حوزه مسکن مهر و تاکید ریاست جمهور مبنی بر تکمیل این مسکن ها از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار واحد مسکن مهر را تحویل داده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با تحویل هفت هزار واحد تا پایان سال حجم عمده مسکن مهر در پرند بسته می شود، اما ما یک سری از واحدهایی داریم، که باید واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند، اما نمی گیرند.

وی گفت: اگر در یک مجتمع زیر ۵۰ درصد تحویل گیرنده باشد، مجتمع قابل بهره برداری نیست، ما مسائل حقوقی و تکمیل پروژه های مسکن مهر را پیگیری می کنیم، تا پرونده مسکن مهر در پرند بسته می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا