راه و شهرسازیمجله خبری

عدم تکمیل ۴۰ درصد مسکن مهر پردیس در سایه بی عملی دولت قبل

به گزارش ساختمان آنلاین:  اواسط اردیبهشت ماه امسال با حکم مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، امیرحسین جابرانصاری به‌عنوان سرپرست شرکت عمران پردیس منصوب شد. این انتصاب در حالی صورت گرفته که پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس روزهای خوبی را پشت‌ سر نمی‌گذارد.

حدود 40 درصد از پروژه‌های این طرح تاکنون تکمیل نشده، ضمن این‌که برخی اقدامات صورت گرفته در دولت قبل شرایط بغرنجی را به لحاظ تامین منابع مالی برای این طرح به‌وجود آورده است.

استخدام بی‌ضابطه نیروی کار و تحمیل هزینه‌های سنگین به شرکت عمران،  اجرای برخی پروژه‌های زیرساختی که ارتباطی به وزارت راه ندارد و… از جمله اقداماتی است که در دولت قبل زمینه نابه‌سامانی کنونی را برای پروژه‌های مسکن مهر پردیس به‌وجود آورده است.

یکی دیگر از مشکلات،تحمیل بدهی حدود 3000 هزار میلیارد تومانی ناشی از تسهیلات بانکی، بدهی دستگاه‌های دولتی و پیمانکاران است که در دولت قبل تشدید شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. متاسفانه ۱۱ ساله اسیر شدیم این سومین دولت است که داریم میبینیم اما مسکن مهر ندیدیم
    هر دولت ایران را می اندازد گردن دیگری اما دریغ از پیگیری جهت خدمت به مردم

  2. واقعا باید به دولت گرامی آفرین گفت 35 سال از بهترین لحظات عمرم رو خانه اجاره ای بودم از وقتی هم در مسکن مهر11 زون2 ثبت نام کردم پسرم 19 سالش بود با سختی زندگی کردیم لیسانس گرفت و بیکاره الان من با سن 55 سال و 10 سال بیمه و کمر خم شده چکار کنم واقعا . خدا ازتون نگذره آه من همیشه دنبال شما خواهد بود .هر چقدر هم طول بکشه دیگه جوانی از دست رفته من و زجری رو که کشیدم نمیشود جبران کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا