راه و شهرسازیمجله خبری

هشدار برای خرید خانه در ترکیه

به گزارش ساختمان آنلاین: در چند سال اخیر سرمایه‌گذاری و خرید ملک در ترکیه از سوی هموطنان افزایش یافته است که برخی از کارشناسان و همچنین مسئولان از جمله نمایندگان در باره این موضوع نکاتی مطرح کرده و تذکراتی را داده‌اند که در ادامه هشدار 2 نماینده مجلس در این باره را می‌خوانید؛

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت:

مراقب سرمایه‌های خود باشید!! سقوط سنگین ارزش لیر ترکیه در برابر دلار به‌دلیل بدهی خارجی بیش از 500 میلیارد دلاری. خریداران خانه در ترکیه اگر همین امروز فروشنده باشند باید 35 درصد مالیات بر عایدی سرمایه بدهند، این غیر از چهار نوع مالیات دیگر است….

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت:

خرید حدود یازده‌هزار خانه در ‎ترکیه! کنسرت‌هایی که هر شبش صدها میلیارد هزینه برای ‎ایران دارد و… ثروت‌مان به‌سرعت در جیب سایر کشورها سرازیر می‌شود! یک‌کم تغییر در سیاست‌ها و توجه به مردم و خواسته‌های آنها بسیار ضروری است، چرا که ایران متعلق به تمام ایرانیان است و همه باهم باید بسازیمش.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا