بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

اخطار وزارت راه و شهرسازی به دیوار و شیپور

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه در راستای اخطارهای قوه قضائیه و آمار کلاهبرداری ۲۵ هزار موردی پیش‌فروش ساختمان توسط موسسات و شرکت‌ها به دو اپلیکیشن پربازدید دیوار و شیپور در خصوص اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان، اجرای دستورالعمل‌های مربوطه و همچنین طی مراحل قانونی جهت انتشار آگهی پیش‌فروش، هشدار و اخطار داده است.

در بخشی از این هشدار کتبی آمده است: هرگونه انتشار تبلیغات جهت پیش‌فروش ساختمان نیاز به تایید ادارات کل راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارد، اما در برنامه‌های زیر مجموعه‌تان مواردی دیده و گزارش شده است که متاسفانه بدون اخذ مجوز بوده، آگاه باشید که در این خصوص تخلفات زیادی توسط کلاهبرداران صورت گرفته و پرونده‌های متعددی در مراجع قضایی تشکیل شده است،

به همین منظور، لازم است ترتیبی اتخاذ شود که بدون اخذ مجوز از این اداره کل از هرگونه انتشار آگهی پیش‌فروش خودداری شده در غیر این صورت مسئولیت قانونی و حقوقی عواقب این موضوع بر عهده آن شرکت می‌باشد.

این نامه خطاب به مدیران عامل شرکت‌های آگه‌پردازان هوشمند (دیوار) و تجارت اهورا (شیپور) صادر شده است و مطابق نص صریح قانون لازم‌الاجرا می‌باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا