راه و شهرسازیمجله خبری

آغاز پرداخت وام ۲ میلیارد ریالی مسکن روستایی در خوزستان

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، حسین جنتی در خصوص پرداخت تسهیلات برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات بانکی ۲۰۰ میلیون تومانی برای بازسازی و مقاوم سازی هر واحد مسکن روستایی در خوزستان آغاز شده است.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده این تسهیلات با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله قابل پرداخت خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: این تسهیلات یارانه‌دار دولتی پس از معرفی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان، توسط بانک‌های کشاورزی، پست بانک، تجارت و سپه قابل پرداخت است.

جنتی ادامه داد: سال گذشته سقف پرداخت تسهیلات برای بازسازی و مقاوم‌سازی هر واحد مسکونی روستایی ۱۰۰ میلیون تومان بود که با توجه به افزایش هزینه و درخواست‌هایی که در این زمینه وجود داشت، این تسهیلات ۲ برابر شده است.

وی با بیان اینکه امسال سهمیه مقاوم سازی و بازسازی خانه‌های روستایی در خوزستان ۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است، افزود: از متقاضیان بازسازی و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در استان تقاضا داریم از این تسهیلات کم‌بهره برای مقاوم‌سازی خانه‌های فرسوده که بیشتر آن‌ها با مصالح کم دوام ساخته شده استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: امیدواریم پرداخت این تسهیلات بتواند به افزایش مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان کمک کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پ این وام کی میخواد اجرای بشه کی میخواین وامو پرداخت کنید یک سال فقط وعده وعید دوروغ با هر بار وعده دوروغ شما مراجعه کردیم ب بنیاد مسکن روستایی شهرستان دورود استان لرستان میگن هیچ خبری نیست بخشنامه ای نیومده پ این مملکت صاحب نداره کسی تو این دولت نیست بعد گذشت یک سال و این همه دوروغ این مشکلو حل کنه وام اجرایی بشه فقط دوروغ پشت دوروغ ک قیمت مصالح رو روز ب روز بالا ببرید چرا ب فکر مردم و این جوونا نیستین خدا ازتون نگذره ک فقط ب فکر منافع و درامد خودتونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا