مجله خبریبورس و بازار

قیمت آپارتمان در مناطق شمالی پایتخت چقدر است؟

از آنجایی که در تهران با توجه به بودجه ای که در دست دارید می توانید آپارتمان هایی با متراژ های متفاوت برای خرید و سرمایه گذاری پیدا کنید، در این گزارش به واحد های بزرگ و متراژ بالای تهران پرداخته ایم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، واحد آپارتمانی ۲۷۲ متری در محله سعادت آباد که یکی از مناطق خوش آب و هوا و مرفه نشین در شمال ‌غرب تهران است را می توانید با بودجه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان خریداری کنید، همچنین لاذم به ذکر است که از ساخت این واحد ۹ سال می گذرد و این واحد دارای سه اتاق خواب نیز است.

همچنین واحد نوساز دیگری در همین محله با متراژ ۲۷۰ متر و سه اتاق خواب را می توانید با بودجه ای معادل ۱۰۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در نیاوران با سنی حدود ۲۱ سال و متراژی معادل ۲۲۵ متر و چهار اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین واحد دیگری در فرمانیه با متراژ ۲۷۰ متر و ۴ اتاق خواب با توجه به اینکه ۱۵ سال از ساخت آن می گذرد در روزهای گذشته با قیمتی بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان معامله شده است.

اگر قصد سرمایه گذاری در تهران و خرید ملکی با متراژ بالا را دارید می توانید آپارتمانی چهار خوابه با متراژ ۳۱۱ متر را در محله محمودیه را با سرمایه ای معادل ۱۰۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان خریداری کنید، توجه داشته باشید که قیمت این واحد با توجه به نوساز بودن این ملک تایین شده است.

برای خرید پنت هاوسی در محله زعفرانیه که متراژ آن ۴۳۰ متر باشد و سه سال از ساخت آن گذشته باشد و این ملک چهار خوابه باشد لازم است مبلغی معادل ۱۵۰ میلیارد تومان پرداخت کنید.

همچنین واحد نوساز دیگری در محله الهیه با متراژ ۳۴۰ متر و چهار اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا