اجتماعی

تمام ظرفیت‌های منطقه 17 در اجرای طرح «من شهردارم» به میدان آمده‌اند

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، در راستای اجرای طرح «من شهردارم» و بودجه‌ریزی مشارکتی و مردمی سازی اداره شهر، شهروندان منطقه یا شهروندانی که محل تردد یا کار آنها این منطقه است، می‌توانند جهت مشارکت در اداره شهر و ارائه نظرات خود در پروژه تعیین شده ، از طریق اسکن کد QR یا شماره‌گیری کد دستوری #۳۱۰*۱۳۷* یا لینک https://manshahrdaram.tehran.ir/forms-manshahrdaram/region17 به بخش نظرسنجی وارد و نظرات خود را ثبت کنند.
همچنین شهروندان می توانند در پایان بخش نظرسنجی پیشنهاد خود را راجع به پروژه مدنظر ارائه دهند.
در اجرای این طرح که از 3 دی ماه شروع شده و تا روز 13 دی ماه  ادامه خواهد داشت، تمام ادارات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه همچون ادارات امور بانوان، آموزش های شهروندی، فرهنگی، سلامت،ستاد راهبری و مدیریت محله، مرکز خدمات اجتماعی و تربیت بدنی پای کار آمده و نیروهای مشغول به خدمت در این ادارات در اطلاع رسانی و پرسشگری از مردم به میدان آمده اند.
علاوه بر آن نیروهای 14 سرای محلات و خانه های  سلامت نیز پا به پای دیگر همکاران به اجرای نظرسنجی مردمی درخصوص پروژه های شهری و معرفی پویش مردمی «من شهردارم» پرداخته اند.
شهرداران نواحی سه گانه منطقه برای اجرای هر چه بهتر این طرح تمامی ظرفیت های موجود در نواحی را جهت معرفی و شرکت شهروندان در این نظرسنجی پای کار آورده اند.
همچنین در راستای اجرای این طرح از ظرفیت های معاونت برنامه ریزی، مدیرت بحران، شوارایاری ها و پایگاه های بسیج نیز استفاده شده است و در معرفی طرح و انجام نظرسنجی به میدان آمده اند.
5/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا