اجتماعی

روز فرهنگی عراق به میزبانی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ این برنامه با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم کشور عراق و نزدیکی و آشنایی هر چه بیشتر بین جامعه نخبگانی ایران و عراق برگزار شد.
در این برنامه با نمایش فرهنگ کشور عراق در حوزه‌های شعر، موسیقی، نقاشی، تاریخ علم، غذا و شیرینی، لباس مردم عراق و با اشاره به مشترکات فرهنگی دو کشور و استفاده از ظرفیت روابط تاریخی و عمیق بین ایران و عراق برای ایجاد پیوند‌های محکم‌تر و ایجاد فرصت‌های مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ دو کشور ایران و عراق گام برداشته شد.
در حاشیه برگزاری این روز فرهنگی در باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم کشور عراق در قالب شعر، موسیقی، نقاشی، تاریخ علم، غذا و شیرینی و لباس مردم عراق نمایشگاهی جانبی با حضور هنرمندان عراقی برگزار شد.
گفتنی است؛ این ویژه برنامه با حضور سفیر و رایزن فرهنگی عراق در ایران و با حضور شخصیت‌های برجسته عراقی در حوزه علم و ادب و دانشجویان عراقی مقیم در ایران برگزار و با رونمایی از کتاب پرواز یک و بیست به پایان رسید.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا