اجتماعی

چه اقداماتی برای کاهش زمان صدور پروانه انجام‌ شده؟

معاون معماری و شهرسازی شهرداری: کاهش قابل توجه تعداد تأییدات مورد نیاز در فرآیند صدور پروانه، اصلاح روند برگشت پرونده جهت جلوگیری از اطاله زمان، تغییرات استعلام شرکت‌های ژئوتکنیک، اصلاح مرحله ارسال پرونده به فضای سبز و حذف رسیدگی به تخلفات بنای مسکونی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده برای تسریع در فرایند صدور پروانه بود.

به گزارش ساختمان آنلاین، معاون معماری و شهرسازی شهرداری: کاهش قابل توجه تعداد تأییدات مورد نیاز در فرآیند صدور پروانه، اصلاح روند برگشت پرونده جهت جلوگیری از اطاله زمان، تغییرات استعلام شرکت‌های ژئوتکنیک، اصلاح مرحله ارسال پرونده به فضای سبز و حذف رسیدگی به تخلفات بنای مسکونی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده برای تسریع در فرایند صدور پروانه بود.

️پیشنهاد بازنگری در نحوه تأمین پارکینگ در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و هتل آپارتمان‌ها به کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران ارسال شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا