اجتماعی

بررسی طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران در صحن شورا

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگذاری یکصـد و بيستمين جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه بیستم دی ماه 1401 اظهار داشت: در این جلسه يك نفرنماينده مطلع وتام الاختيار شوراي اسلامي شهر تهران جهت عضويت در شوراي سياستگذاري و برنامه ريزي پژوهشي شهرداري تهران انتخاب خواهد شد.

وی گفت: انتخاب نمايندگان مطلع و تام الاختيار شوراي اسلامي شهر تهران جهت عضويت در كميته كاربست طرح ها و فعاليت هاي مطالعاتي و پژوهشي نیز در دستور کار اعضا شورا قرار دارد.

نادعلی در پایان گفت: طرح اصلاح فرآيندهاي دبيرخانه كميسيون ماده پنج (5) قانون تأسيس شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران و اصلاحيه بعدي آن، با رويكرد تعادل ميان منافع عمومي و خصوصي نیز بررسی خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا