اجتماعی

الزام توجه به رویکردهای نوین، در پی رشد ساخت و ساز در کشور

حمزه شکیب، رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: ایجاد و استفاده از فناوری های نوین، توسعه و تجاری سازی از طریق فعالیت های دانش بنیان در صنعت ساختمان ضروری است؛ مدل سازی اطلاعات ساختمان و ... از این دست آورده هاست. از سوی دیگر با توجه به رشد ساختمان سازی نیاز به توجه به رویکردهای نوین در ساخت و ساز هستیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، دقایقی پیش آیین افتتاحیه همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی در صنعت ساختمان با حضور حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و مهدی حکیمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، محمد حمیدی، معاون عمران استانداری سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان، اعضای شورای شهر سمنان، روسای سازمان نظام مهندسی استان ها، اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و ..  آغاز شد.

حمزه شکیب، رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاکید بر اینکه با هدف افزایش مهارت اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان همایش هایی مانند همایش امروز، به طور ادامه دار در کل کشور برگزار می شود، تصریح کرد: این رویکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوره جدید است و هدف از برگزاری پی در پی این همایش های این است که نگاه و تصورات مهندسین، در شان جامعه مهندسی ایران باشد.

وی ادامه داد: ایجاد و استفاده از فناوری های نوین، توسعه و تجاری سازی از طریق فعالیت های دانش بنیان در صنعت ساختمان ضروری است؛ مدل سازی اطلاعات ساختمان و … از این دست آورده هاست. از سوی دیگر با توجه به رشد ساختمان سازی نیاز به توجه به رویکردهای نوین در ساخت و ساز هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا