اجتماعی

بررسی اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان‌ها برای شرایط بحرانی

معاون پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران از بررسی نحوه اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان‌ها برای شرایط بحرانی خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمد حسن فصیح با اشاره به برگزاری کمیته فنی گفت: با توجه به اهمیت موضوع اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو کمیته فنی “اتصال بيمارستان امام خميني(ره) به خط 7 متروي تهران” با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشكي تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، مجتمع بيمارستاني امام خميني (ره)، ستاد مديريت بحران و پدافند غيرعامل منطقه 6، شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، شركت بهره برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت موضوع به منظور هم‌افزایی سازمانی در خصوص موضوعات فني اتصال بيمارستان امام خميني (ره) به خط 7 متروي تهران بحث و تبادل نظر شد.

فصیح افزود: در این نشست مقرر شد، جلسه هفتگی کمیته فنی تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار و همچنین طی جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود. جلسه هفتگی کمیته فنی تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار شود و نیز طی جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد نحوه اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان‌ها و استفاده از رمپ‌ها و شفت‌ها مشخص شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا