اجتماعی

از ضرورت تشکیل سازمان اربعین در دولت تا ایجاد قراردگاه دائمی اربعین در شهرداری تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:   حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری که در نود و دومین جلسه شورای شهر تهران سخن می گفت، در ادامه تصریح کرد: در ایام اربعین امسال قریب به 3 و نیم میلیون نفر زائر به عراق اعزام کردیم که اگر امکانات بیشتر بود این رقم به 5 میلیون نفر هم ممکن بود برسد. شاهد هستیم که در کشور قطر، مسابقات جام جهانی 1 و نیم میلیون نفر ممکن است ظرف یک ماه در این کشور رفت و آمد کنند که از 5 سال قبل برنامه ریزی و سرمایه گذاری چند ده میلیاردی صورت می گیرد.
او با اشاره به ضرورت توجه دولت به مسئله اربعین خاطر نشان کرد: در شهر مهران که این همه زائر رفت و آمد می کنند, با حداقل امکانات مواجه می شوند و ضرورت دارد دولت وارد میدان شود و بودجه مورد نیاز را در این شهر و حتی در کشور عراق تأمین نماید و سرمایه گذاری مناسب برای این حماسه بزرگ -که به تعبیر رهبر معظم انقلاب “حماسه معجزه گونه” است- در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران انجام دهد.
گفتنی است رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران همچنین ضمن قدردانی از پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری تهران در خدمات رسانی به زائران اربعین، خواستار ایجاد یک قرارگاه دائمی اربعین در شهرداری تهران شد و افزود: حماسه بزرگ اربعین برای ما باید یک رویداد بسیار مهم تلقی شود و با تشکیل قرارگاه دائمی اربعین از همین امروز برای سال آینده باید برنامه ریزی شود و این طور نباشد که این مساله تا عاشورای سال بعد تعطیل گردد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا