اجتماعی

افتتاح مجموعه‌های ورزشی فرهنگ ‌و ملل و امامزاده قاضی الصابر(ع) در منطقه 3

به مناسبت اعیاد شعبانیه، مجموعه های ورزشی فرهنگ و ملل و امامزاده قاضی الصابر(ع) سه شنبه ۹ اسفند افتتاح و آماده بهره برداری شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین، حمید جوانی شهردار منطقه 3 در آستانه افتتاح پروژه های شهری اظهار داشت: با توجه به اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در بخش های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی جزو اولویت های این منطقه به حساب می آید درخصوص ارائه خدمات بهتر به شهروندان، پروژه هایی که جنبه زیرساختی برای شهر دارند و نیازهای اولیه شهروندان را برطرف می کند را با استفاده از تیم متخصص و نیروهای خدوم شهرداری در یک دوره کوتاه مدت به اتمام رساندیم.

جوانی به اصلاح، بازسازی و احیای سرانه ورزشی در این منطقه اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تکمیل دو پروژه عمرانی مجموعه ورزشی فرهنگ و ملل در حاشیه بزرگراه صدر و مجموعه ورزشی قاضی الصابر(ع) در ده ونک با جدیت دنبال شد که بطور حتم با بهره برداری از این دو مجموعه، کمبود سرانه ورزشی محلات زرگنده و ده ونک برطرف خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: همچنین با اجرای اصلاح هندسی در معابر و چهارراه های با اهمیت، بازگشایی معابر بن بست و ایجاد دوربرگردان های مورد نیاز قسمتی از بار ترافیکی موجود برطرف و تردد شهروندان تسهیل یافته است با این وجود در کنار فعالیت هایی که توسط شهرداری انجام می شود شهروندان نیز می توانند در کنار مدیران شهری به اداره هر چه بهتر شهر یاری برسانند.

اصلاح و بازسازی فضای سبز برای استفاده بهینه شهروندان، رفع ۸۰ درصدی مشکلات و معضلات زیرساختی این منطقه از جنس تجمع آب و آبگرفتگی در مواقع بارش های فصلی با ایجاد کانال عرضی ولیعصر (عج)، احداث کانال جمع آوری آبهای سطحی دیگر، رفع نقاط آبگیر و رفع لغزندگی معابر دارای شیب تند از جمله اقداماتی است که در یک دوره کوتاه مدت در این منطقه عملیاتی شد.

آغاز زیرگذر شریعتی به صدر غرب در تقاطع خیابان شریعتی وبزرگراه صدر، عملیات اجرایی رمپ بلوار کاوه به سمت صدر شرق، نیم نگاهی به پروژه کلان چهارراه جهان کودک از جمله پروژه های بزرگ و فرامنطقه ای سال ۱۴۰۲ می باشد.

همچنین پروژه های محلی و کوچک مقیاس نیز به درخواست شهروندان و با استفاده از ظرفیت و نقطه نظرات آنها من جمله میادین میوه و تره بار و ایستگاه آتش نشانی در سال آینده اجرا می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا