اجتماعی

شهرداری تهران برای تحقق فرامين رهبری در حوزه مسكن با تشكيل قرار گاه مسكن تمام ظرفيت‌های خود را بسيج كرده است

به گزارش ساختمان آنلاین:  سید مهدی هدایت با تکلیف شمردن فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده اند «مسئله مسکن اولویت قطعی اقتصاد است و ما در قضیه مسکن خیلی عقبیم نتایجش را هم دارید می بینید، قیمت خانه، اجاره خانه سرسام آور است، خب مردم واقعاً در زحمتند، یکی از اولویت های قطعی در مسائل اقتصادی بخش مسکن است» خواستار همراهی دولت با شهرداری تهران در قرارگاه جهادی تامین مسکن پایتخت شد.

دبیر قرارگاه مسکن تهران با اشاره به اینکه در سالهای قبل مجموعه وزارت راه و شهرسازی به حوزه مسکن تهران ورود جدی نداشتند تاکید کرد: برای اتفاقات مهم در حوزه مسکن ورود موثر و حضور پررنگ نهادها به شدت احساس می شود.

وی افزود، دستگاه‌هایی که ظرفیت لازم را برای تولید مسکن از جمله زمین و امکانات دارند برای تحقق فرامین رهبر انقلاب می توانند با همراهی شهرداری تهران و به صورت مشارکتی در این اقدام جهادی سهیم شده و ضمن کمک به رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب موجب رونق ظرفیت های در اختیار خود شده و کمک شایانی نیز به حل مشکلات مردم در این حوزه نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا