اجتماعی

بازدید از اراضی عباس‌آباد رکورد زد

مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از بازدید ۵ میلیون گردشگر و شهروند از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین، محمدرضا پارسیان با بیان اینکه بازدیدکنندگان امسال رکورد آمار بازدید سال گذشته را زدند، بیان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال ۲۷۲۱۵۸ گردشگر در ایستگاه‌های گردشگری مستقر در اراضی عباس‌آباد راهنمایی و هدایت شدند.

او ادامه داد: از روز دوم فروردین که برنامه تورهای گردشگری برگزار شده است، ۱۹۰۲ تور پیاده و ۲۸۷۸ تورگردشگری به وسیله خودرو برقی انجام شده که ۲۱۵۸۶ نفر در این تورها شرکت کردند.

وی اعلام کرد: ۲۷۹۶ نفر نیز از موزه و کتابخانه نادر ابراهیمی (نویسنده، مترجم و فیلمساز معاصر) واقع در خانه شعر و ادبیات و ۲۷۶۰ نفر از آسمان نمای گنید مینا بازدید کردند.

پارسیان درباره تعداد بروشور و نقشه‌های توزیع شده در تعطیلات نوروز نیز بیان کرد: در هفت ایستگاه گردشگری مستقر در اراضی عباس‌آباد، ۲۲۴۶ عدد نقشه و ۳۹۹۳ عدد بروشور توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی و بین الملل اراضی عباس‌آباد گفت: اغلب گردشگران خارجی بازدید کننده از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در نوروز ۱۴۰۲ اهل کشورهای، یمن، قطر، چین، روسیه، ایتالیا، کره جنوبی، بلغارستان، افغانستان، هندوستان، عراق و ترکیه بودند.

ایستگاه‌های راهنمای گردشگران نوروز ۱۴۰۲ تحت عنوان «تهران دیدنی» با هدف میزبانی و معرفی بیشتر ظرفیت‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و پایتخت در هفت نقطه پرتردد و سه مرکز «کتابخانه و موزه نادر ابراهیمی»، «گنبد مینا» و «اقیانوس پارک» از دوم فروردین ماه استقرار پیدا کردند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا