اجتماعی

تمام نیروهای قراردادی باید به صورت مستقل با سازمان شهرداری تهران قرار ببندند

به گزارش ساختمان آنلاین، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: البته اعلام این درصد، نباید چنین تصوری را ایجاد کند که این سازمان در حال ریزش نیروهای خود است بلکه این امر با کاهش نیروهایی که به سن بازنشستگی رسیده‌اند، نشان‌دهنده یک توزیع متوازن و متعادل است.

وی اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم تا تمام شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران، شامل این قانون شده و کارکنان این واحدها نیز مانند پرسنل مستقیم شهرداری، مشمول آن شوند.

تشکری هاشمی تصریح کرد: البته باید متذکر شوم که کاهش نیروهای بازنشسته باید برای تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت مستقل اجرا شود تا شاهد این نباشیم که یک واحد مدام در حال تلاش برای ورود نیرو باشد و در مقابل، واحدی دیگر هیچ تلاشی برای خروج نیروهای خود که در سن بازنشستگی هستند، نداشته باشد.

وی اظهار کرد: در صورت اجرای دقیق و کامل این قانون در مجموعه شهرداری تهران، بخشی از باری که از این بابت بر روی دوش مدیریت شهری قرار دارد، کم خواهد شد.

تشکری هاشمی تصریح کرد: یادآوری می‌کنم که طبق مقررات استخدامی شهرداری تهران، تمام نیروهای قراردادی باید به صورت مستقل با سازمان شهرداری قرار ببندند و استخدام از طریق شرکت‌هایی مانند هادیان‌شهر و خدمات اداری شهر، خلاف مقررات استخدامی است، همان‌طور که در گذشته نیز دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ایراد گرفته بودند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه پیشنهاد کرد: در اجرای این قانون، نیروهای قراردادی شهرداری تهران باید به نیروهای مستقیم شهرداری تبدیل شوند که این موضوع، علاوه بر اینکه گامی برای حرکت در مسیر اجرای قانون محسوب می‌شود، برای تأمین امنیت شغلی کارکنان نیز بسیار مناسب است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا