اجتماعی

آغاز به کار نخستین جشنواره ملی شورا و رسانه

رضایی با اعلام خبر آغاز نخستین جشنواره ملی شورا و رسانه گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان تیرماه 1402 آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش ساختمان آنلاین، حسن رضایی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، از آغاز به کار نخستین جشنواره ملی شورا و رسانه به همت شورای عالی استان‌ها خبر داد و گفت: این جشنوراه با هدف ترغیب و تشویق اصحاب و فعالان رسانه‌ای کشور برای توجه به حوزه شوراها و مدیریت شهری و به منظور تقدیر از آثار برتر در این حوزه برگزار می‌شود.

وی افزود: از این رو علاقه مندان‌ به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در 4 حوزه نوشتاری (مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و کانال‌های خبری) شامل گزارش، مقاله و یادداشت و گفت و گو – دیداری و شنیداری (صداو سیما، سایت‌ها، رادیو تلویزیون‌های اینترنتی) شامل: گزارش رادیویی، پادکست، گزارش تلویزیونی، گزارش خبری، مستند و گفتگو، موشن گرافی و تیزر و کلیپ – حوزه‌های گرافیک؛ شامل: عکس، کارتون و کاریکاتور، پوستر و طرح‌های گرافیکی و بخش ویژه؛ شامل: روایت‌های رسانه‌ای از فعالیت اثر بخش شوراها جهت تحقق شعار سال مبتنی بر رشد تولید؛ مهار تورم تا پایان تیرماه 1402 ارسال کنند.

رضایی توضیح داد: از آنجایی که هر فرد می‌تواند در 2 بخش جشنواره شرکت کرده و در هر بخش 5 اثر را ارسال کند، بیشینه مجاز آثار ارسالی برای هر فرد 10 اثر است.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها بیان داشت: نکته مهم این است که آثار ارسالی باید بعد از فروردین ۱۴۰۰ منتشر شده باشد و تنها آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند که در رسانه‌های نوشتاری دیداری شنیداری و فضای مجازی کانال‌های رسانه‌ای و رسمی ثبت شده منتشر شده باشند (تمام آثار حوزه گرافیک موشن گرافی لیزر و کلیپ از این موضوع مستثنی هستند).

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنوراه، آثار بخش ویژه در همان تقسیم بندی حوزه‌های بخش عمومی دریافت خواهد شد.

رضایی عنوان کرد: همچنین شورای استان‌ها حق استفاده از آثار پذیرفته شده برای چاپ در کتاب بروشور، برپایی نمایشگاه‌ها و انتشارات مربوط به جشنواره با ذکر نام صاحب را برای خود محفوظ‌ می‌داند.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها توضیح داد: ارسال آثار به دبیرخانه به منزله قبول مقررات جشنواره است. از این رو شرکت کنندگان برای ارسال آثار خود‌ می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها مراجعه کرده یا مستقیما از آدرس www.shoraha.org.ir/festival اقدام کنند. همچنین در بخش دیداری و شنیداری نیز می‌توانند در صورت بالا بودن حجم، آثار خود را از طریق شناسه پیام رسان‌های ایتا و بله به آدرس Shoravaresaneh@ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا