اجتماعی

احمد صادقی: کارشکنی در کمک به تعاونی‌های مسکن مغایر با سیاست‌های شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: توجه ویژه به معیشت کارکنان و کارمندان شهرداری خط مشی شورای ششم بوده و هست و لذا برخی کارشکنی ها که در خصوص ارایه کمک به تعاونی ها در برخی واحد های شهرداری صورت می گیرد مغایر با سیاست های شورا است و شهرداری باید به سرعت به این امر ورود کند.

به گزارش ساختمان آنلاین، احمد صادقی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورا در تذکری گفت: خط مشی شورای ششم و به تبع آن مدیران شهرداری توجه ویژه به معیشت کارکنان و کارمندان به عنوان سرمایه اصلی و ارزشمند بوده و هست و مشاهد مثال آن هم طراحی بسته خرسند ساز بوده که تحقق وعده ها و وعید ها نشان می دهد که مدیریت شهری برای این موضوع اهمیت خاصی قایل است.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از مسائلی که بسیار مهم است توجه به مسکن بوده هرچند در این مهم قوانین دست و پا گیر نظیر استفاده از املاک عمومی و کمبود زمین سبب مطول شدن امر گشته اما شهرداری می بایست نسبت به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشد گرچه اقدامات خوبی انجام شده و همچنین در راه است.

صادقی افزود: با این وجود تعدادی گزارش به بنده رسیده که برخی مناطق نه تنها اهتمام و همکاری در این زمینه نداشتند بلکه به نوعی کارشکنی برای موضوع خانه دار شدن عزیزان داشته اند از جمله اینکه دستور تخلیه دفاتر تعاونی مسکن را داده اند و یا اجازه فعالیت به مدیران تعاونی ها در ساعات اداری نمی دهند این در حالی است که مدیران تعاونی می بایست به چندین دستگاه و نهاد و وزارت خانه در طول روز مراجعه کنند برای پیگیری های تعاونی، لذا این کارشکنی ها مغایر با سیاست های مدیریت شهری است.

صادقی ادامه داد: این در حالی است که اگر کمکی در این زمینه هم بشود کاملا قانونی است و قانون این اجازه را داده که تسهیلاتی در اختیار تعاونی های مسکن قرار گیرد لذا از معاون برنامه ریزی شهردار تهران می خواهم تا این گزارش ها زیاد نشده هر چه سریعتر به این موضوع ورود کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا