اجتماعی

با همکاری شهرداری تهران بسته‌های ویژه نوسازی بافت فرسوده تدوین می شود

آیت الله رئیسی در دیدار مردمی خود از جنوب شهر تهران ضمن دیدار با مردم در نشستی با وزرا ، مسؤلین شهری از جمله شهردار تهران ، رئیس سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از مسئولین در مسجد ابوذر منطقه ١٧ گفت : با همکاری شهرداری تهران بسته‌های ویژه نوسازی بافت فرسوده تدوین خواهد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین، رئیس‌جمهور در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: موضوع ویژه و اولویت‌دار مناطق 17 و 18 تهران نیز موضوع بافت فرسوده در این مناطق است و گزارش معاون اجرایی، وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و استاندار تهران، با تاکید بر اهمیت نقش مشارکت مردمی در حل این مشکل لازم است مسئولان مربوطه با بررسی راهکارهای قانونی، بسته تشویقی شامل مجموعه‌ای از مشوق‌ها و تسهیلات حمایتی دولت برای بازسازی بافت فرسوده توسط مردم را تهیه و تدوین و در این مناطق به شکل عمومی اطلاع‌رسانی کنند.

به گفته هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، وزیر راه و شهرسازی در این نشست اظهار کرد، با آزادسازی ۱۳ هزار پلاک فرسوده حریم ۳۰ متری تونل ریلی منطقه ۱۷ تهران امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی فراهم می‌شود که گشایش خوبی نیز برای نوسازی بافت فرسوده خواهد بود.

هدایت در پایان تصریح کرد تمامی تصمیمات شهرداری تهران در تدوین و اعمال مشوق های جدید ساخت و ساز برای نوسازی بافت فرسوده بوده و عموماً در پهنه جنوبی تهران با دیدگاه نوسازی پایتخت و همچنین افزایش تاب آوری شهر تهران خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا