اجتماعی

تجلیل از بانوان خیر شهر تهران

آیین تجلیل از بانوان خیر شهر تهران به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ در سینما بهاران برگزار شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، آیین تجلیل از بانوان خیر شهر تهران با حضور ابوالقاسمی معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، حسین اختر دانش مشاور و مدیر حوزه شهردار منطقه ۱۷، اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰، متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷، حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶، اسمعیلی‌ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ ، مالمیر معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰، اخگرپور‌ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹، عظیمی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرری و بانوان خیر شهر تهران برگزار شد.

در این برنامه که با حضور ۱۵۰ نفر از بانوان خیر مناطق ۲۲‌گانه در سینما بهاران منطقه ۱۷ برگزار شد ، در ابتدای برنامه گروه سرود «طه» به اجرای سرود پرداخت و پس از آن خادمان رضوی با پرچم ضریح آستان رضوی شور و حال این برنامه را دو چندان کردند .

همچنین در این برنامه، بارش مهربانی ( گلریزان برای آزادی زندانیان) صورت گرفت و مبلغی برای آزادی زندانیان جمع‌آوری شد و در پایان نیز، بانوان خیر شهر تهران مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا