اجتماعی

مهار آتش‌سوزی در بوستان جنگلی چیتگر

شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش‌سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت: عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیروهای شهرداری همچنان در محل آتش‌سوزی حضور دارد.

به گزارش ساختمان آنلاین حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: این حادثه ظهر امروز جمعه ۲۶ خرداد در ضلع شرقی بوستان جنگلی رخ داده است که به سرعت ۶ ایستگاه آتش نشانی و دو تیم پشتیبانی شهرداری در محل حادثه حضور داشتند و ستاد مدیریت بحران منطقه تشکیل شد.

با اقدام به موقع عوامل آتش نشانی و شهرداری این آتش سوزی مهار شد همچنین با توجه به اینکه از هفته‌های گذشته عملیات علف کشی در این بوستان به اجرا در آمده بود کمک بسزایی به کاهش سرایت آتش کرد.

تردد خودروها در مدت کوتاه با محدودیت انجام شد و اکنون در بوستان جنگلی چیتگر به سهولت تردد خودروها انجام می‌شود و شهروندان از هر دو ضلع شرقی و غربی می‌توانند تردد داشته باشند.

علت این آتش‌سوزی از طریق کارشناسان اطلاع رسانی خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا