اجتماعی

با احداث مسير دسترسی از بزرگراه شهيد نجفی رستگار محله رضويه از بن بست خارج می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: سيد مهدي صباغ گفت: این مسیر دسترسي پس از گذشت سه سال از احداث بزرگراه شهيد نجفی رستگار با هدف اصلاح نواقص طراحی بزرگراه و حل مشکل ساکنین و بازگشایی گره ترافیکی در محله رضويه احداث مي شود.

به گفته او، در این راستا مسیر ورودی از بزرگراه شهيد نجفي رستگار به خيابان شورا در محله رضويه به طول 350 متر و مسير خروجي به صورت دوربرگردان از خيابان شورا به بزرگراه شهيد نجفي رستگار به طول 250 متر ساخته خواهد شد.

صباغ با اشاره به اينکه با احداث اين مسيرهاي دسترسي، سفر اهالي محل حداقل 20 دقيقه کاهش خواهد داشت گفت: با اجرای این عملیات ضمن ایجاد دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به بزرگراه امام رضا/(ع) علاوه برکاهش طول سفر، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص اهالی محله را در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه به تشریح این عملیات پرداخت و گفت: در این پروژه 4 هزار و 500 متر مربع روکش آسفالت مکانیزه، هزار و 500 متر مکعب زیرسازی، 22 هزار متر مکعب خاک برداری، 2 هزار متر طول انهار و جدول بندی ، احداث ديوار حائل بتني مسلح 40 متر طول با اعتباري بالغ بر ۸۰ ميليارد ریال انجام خواهد شد و هم اکنون نیز در خاکبرداري است.

او در پايان افزود: تمام تلاش خود را در ارتقای رفاه و رضایت مندی شهروندان این محله و مطالبات شورایاران و مردم با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام مي دهيم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا