اجتماعی

معرفی مناطق برتر در میزان برقراری انضباط مالی

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، ابراهیم باقی، مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، مبنی بر احصا شاخص‌های کلیدی عملکرد مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌های وابسته و شرکت‌های تابعه و اندازه گیری و گزارش آن در مقاطع مختلف سال، گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه تحت عنوان میزان برقراری انضباط مالی در شش ماهه سال ۱۴۰۱ بر مبنای شاخص‌های کلیدی و کاربردی توسط این اداره کل تهیه شده است.

ابراهیم باقی افزود: انعکاس وضعیت عملکرد مناطق ۲۲ گانه در قالب گزارش مذکور، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به ماموریت ها، سیاست ها، تدابیر و رویکرد‌های شهرداری تهران، همچنین میزان تحقق اهداف کمی مصوب در برنامه پنج ساله سوم می‌باشد.

مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران خاطر نشان ساخت: این گزارش در نهایت منتج به تعیین نقاط قوت و قابل بهبود واحد‌های مذکور خواهد شد و امید می‌رود مبنایی برای بهبود عملکرد در دوره‌های آتی فراهم آورد.

وی یاد آور شد: عملکرد مناطق ۲۲ گانه در ۵ سطح بسیار مطلوب، مطلوب، متوسط، نیازمند توجه و ضعیف ارزیابی شده است که بر این اساس منطقه ۱۹ و منطقه ۸ و نیز منطقه ۷ در سطح بسیار مطلوب ارزیابی شده اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا