اجتماعی

پرونده بررسی اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر روی میز شورا

به گزارش ساختمان آنلاین: علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری نود و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورا ی شهر تهران که فردا یکشنبه (17 مهرماه 1401 ) برگزار خواهد شد، اظهار داشت: دستور جلسات این هفته صحن در بخش نخست به « الحاق یک بند به تبصره 3 ماده واحده مصوبه بودجه سال 1401 شهرداری و اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار 35 هزار میلیارد ریال اوراق مالی-اسلامی برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی » اختصاص یافته است که مقرر شده تا در این راستا گزارش مشترك كميسيون هاي (عمران و حمل و نقل وبرنامه و بودجه ) نیز در این خصوص قرائت شود.
وی بخش دوم دستور جلسه صحن نود و پنجم را به «تعیین حسابرس جهت انجام عملیات حسابرسی  سال 1401 شورای شهر تهران،شهرداری و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن» برشمرد.
سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه «بررسی اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهر»،«تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال جاری» و « اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده 5 قانون شورای عالی شهرسازی و معماری و اصلاحیه های بعدی آن با رویکرد تعامل میان منافع عمومی و خصوصی» از دیگر دستورات صحن نود و پنجم اعلام کرد.
نادعلی در پایان افزود: طبق سنوات گذشته جلسات شورای ششم شهر تهران، مقرر شده تا 18 پرونده پلاک ثبتی با ارائه و قرائت گزارش کمیسیون ها از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار گرفته نسبت به این موضوع تعیین تکلیف شود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا