اجتماعی

لزوم تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران در قالب برنامه‌ریزی استراتژیک+ عکس

به گزارش ساختمان آنلاین: در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که عصر روز گذشته به ریاست سید جعفر تشکری هاشمی و با حضور هر سه عضو این کمیسیون برگزار شد، مفاد سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران (۱۴۰۴ – ۱۴۰۱) و لایحه اصلاح مصوبه نحوه صدور مجوز حفاری در شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در موضوع لایحه اصلاح مصوبه نحوه صدور مجوز حفاری در شهر تهران که از سوی معاونت مالی و اقتصاد شهری پیشنهاد شده بود، ابعاد فنی، تخصصی، اقتصادی، حقوقی و قانونی این لایحه بررسی شد و اعضا با کلیات طرح پیشنهادی که به ایجاد شفافیت در اسناد مالی و احقاق حقوق شهرداری تهران منجر می‌شود، موافقت کردند.
در ادامه این جلسه، مفاد سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران (۱۴۰۴ – ۱۴۰۱) که یک فوریت آن در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسیده بود، مورد بررسی قرار گرفت.
سید جعفر تشکری هاشمی، لزوم تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران در قالب برنامه‌ریزی استراتژیک را مورد تأکید قرار داد و گفت: در تدوین سند، دقت در ترتیب و تواتر برنامه‌ها و همچنین، توجه مضاعف به موضوعات اساسی و اصلی و مسائل اورژانسی و حیاتی از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.
علی اصغر قائمی با تأکید بر لزوم تبیین در ترسیم خطوط راهنمای کلی در چارچوب برنامه و برنامه‌ریزی با توجه به توسعه پایدار و متوازن اعلام کرد: اولویت‌ها را نباید از آسمان‌ها بر روی زمین بیاوریم، بلکه آنها را باید بر اساس وضع موجود و واقعیت‌ها، احصا و تعیین کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری نیز بر لزوم توجه به برنامه‌های قبلی شهرداری تهران در تدوین برنامه جدید، تأکید و خاطرنشان کرد: برنامه باید از جارچوب منظم و منسجم برخوردار باشد و در تدوین آن، الزامات و شرایط روز به همراه واقعیت‌های موجود، مورد توجه قرار گیرد.
لینک تصاویر:
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا