اجتماعی

ارایه گزارش مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در صحن شورا

به گزارش ساختمان آنلاین: علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری هشتاد و هشتمین جلسه شورا اظهار داشت: این جلسه در روز سه شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.
وی گفت در این جلسه علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به منظور ارائه گزارش فعالیت ها و اقدامات آن سازمان در صحن شورا حاضر شده و سپس یک فوریت لایحه شهرداری در خصوص اصلاحیه مصوبه اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی بررسی خواهد شد.
سخنگوی شورا ادامه داد: همچنین نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی ۲۳ سازمان و شرکت شهرداری تهران و طرح سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران  مورد بررسی اعضای شورا قرار م یگیرد.
وی افزود: در ادامه جلسه طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه فرایند تملک باغات و املاک و ابنیه واجد ارزش و شیوه های تامین منابع مالی مورد نیاز بررسی خواهد شد.
نادعلی ادامه داد: سپس لایحه اصلاح اساسنامه ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و طرح الزام شهرداری تهران به راه اندازی سیستم محاسبه بهای تمام شده خدمات فعالیت ها و پروژه های عمرانی شهر تهران در سطح مناطق سازمان ها و شرکت های تابعه بررسی می‌ شوند.
سخنگوی شورا در پایان افزود: در این جلسه  همچنین پرونده تعدادی پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا