اجتماعی

بدون مماشات با متخلفان ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد شود

به گزارش ساختمان آنلاین، وی به ساخت و سازهای غیرمجاز و تعرض به حریم شهر در برخی مناطق به ویژه حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: از شرکت شهربان حریم‌بان انتظار داریم به دور از هرگونه مماشات به وظایف قانونی خود عمل کند

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تاکید کرد: شهرداری با توجه به اعتماد شهروندان و شورای شهر موظف است بر اساس قانون از حریم شهر حمایت و حفاظت کند

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید با مافیای دستفروشان که تعداد اندک با آسیب‌های گسترده هستند برخورد شود ادامه داد: با توجه به تورم و شرایط اقتصادی تعداد زیادی از دستفروشان با مشکل مواجه هستند لذا خواستار ساماندهی و اجتناب از برخورد ناشایست با آنان هستم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر عنوان کرد: از هیئت دولت و وزیر کار میخواهم تمهیداتی را در خصوص اشتغال افراد غیربومی در استان‌های خود داشته باشند تا از مهاجرت به شهر تهران جلوگیری شود.

وی همچنین در خصوص مشکلات کارکنان شرکت حریم‌بان شهربان گفت: کمبود امکانات نرم و سخت افزاری برای راه اندازی سامانه هوشمندسازی بعد از حمله هکری یکی از چالش‌های این مجموعه است که نظارت را با مشکل مواجه کرده است.

نجفی با بیان اینکه عمل به قانون یکی از تاکیدات شورای ششم است اما به همان اندازه هم باید به تکریم شهروندان در انجام ماموریت هم‌ توجه شود ادامه داد: ممکن است برخورد قانونی با تخلف خوشایند برخی شهروندان نباشد لذا در این موارد نباید هیچ‌گونه رفتار نامناسب که شان شهروندان را مورد سوال قرار دهد صورت بگیرد.

رئیس کمیته سلامت با ضرورت حمایت حقوقی از کارکنان این شرکت در هنگام ماموریت افزود: در موارد متعدد کارکنان این شرکت در انجام وظایف خود در برخورد با متخلفان مورد ضرب‌و شتم و خشونت و تعرض قرار می‌گیرند

وی خاطرنشان کرد: از مجموعه شهرداری و شهردار تهران میخواهم اقدامات لازم را در خصوص احصاء چالش‌های مطرح شده که نیازمند تعامل با سایر نهادها از جمله قوه‌قضائیه، تعزیرات و نیروی انتظامی است را مورد توجه قرار دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا