راه و شهرسازیمجله خبری

بافت فرسوده شهر تهران افزایش یافته است

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمد سالاری، با اشاره به تصمیم امروز جلسه کمیسیون ماده ۵ در رشته توئیتی نوشت: “در جلسه امروز کمیسیون ماده پنج، ۱۱۶۸ هکتار به محدوده بافت فرسوده شهر تهران افزوده شد و مجموع بافت فرسوده به ۴۵۵۴ هکتار، در قالب ۳۱۲۳۱۳ پلاک رسید.

در فرآیند تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهر تهران، تدقیق لازم در خصوص محدوده های دارای شاخص های بافت فرسوده انجام نشده بود که بلاخره به سرانجام رسید.

کار کارشناسی دقیق سازمان نوسازی با همراهی معاونت شهرسازی و معماری و دبیرخانه و کارگروه کمیسیون ماده پنج و نهایتاً همراهی موثر شهردار تهران، دبیرشورای عالی شهرسازی، رییس شورای شهر و سایر اعضا در توجه به بازآفرینی شهری و حل مشکل مردم، شایسته تقدیر است که در جلسه امروز از این اقدام تشکر کردم.

مدیریت شهری تهران در یک ونیم دهه اخیر با ارائه بسته های تشویقی موثر و نهادینه کردن رویکرد تجمیع در بافت های فرسوده و تعریف پروژه های محرک توسعه در زیر ساخت ها و روبناهای احیای بافت فرسوده پیشگام بوده و حدود ٥٠ درصد بافت فرسوده مصوب شهر نوسازی شده است.”

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا